Nu har jag skickat in mitt korrekturläsningstest till förlaget så nu är det bara att vänta på svar. Fast tålamod är, som väl alla vet, inte riktigt min bästa egenskap 😂
Nu har jag skickat in mitt korrekturläsningstest till förlaget så nu är det bara att vänta på svar. Fast tålamod är, som väl alla vet, inte riktigt min bästa egenskap 😂