Korrekturläsning efter 812 ändringar…
Jag: ”Är du nöjd med alla ändringar?”
Författaren: ”Ja nu är jag helt nöjd.”
Jag: ”Då skickar jag in det till förlaget.”
Författaren: ”Ja gör det.”
Två minuter senare
Jag: ”Nu har jag skickat in manuset till förlaget.”
Författaren: ”Åh va bra, tack för allt jobb du lagt ner.”
Fem minuter senare
Författaren: ”Jag är inte nöjd med ’x’, ändra det till ’y’.”
🙄🙄🙄



