Solokvist

Efter att ha delat kontor ända sen jag började jobba på bibblan så har jag äntligen fått ett eget krypin.

Ser väl inte mycket ut för världen för tillfället – lite tomt på väggarna och ganska sterilt – men det ska vi väl kunna råda bot på så småningom 😊