Promenad

När maken frågar om vi ska ut och gå, med förhoppningen att jag ska säga nej, så är det extra roligt att säga ja. Jag föreslog att vi skulle gå till Ica för att köpa rödbetssallad eftersom han tyckte det var synd att vi glömde det när vi veckohandlade på förmiddagen. Förslaget togs väl emot lite sådär eftersom vi redan börjat gå åt andra hållet, men så fick det bli. Passade på att köpa lite snacks, eftersom vi hade glömt det också när vi var på maxi.