
När chefen önskade trevlig helg igår så sa jag att jag hoppades att maken skulle ta en biltur under lördagen så jag kunde få lite egentid. Det var inte den här typen av biltur jag tänkte på 😔
Förhoppningsvis är det inget att oroa sig för, ambulanskillarna ville bara ta det säkra före det osäkra och ta med honom in för undersökning, men de trodde han skulle vara hemma igen i eftermiddag.